Med 26 års bureauerfaring i bagagen omfatter mine kompetencer mange forskellige kreative discipliner såsom klassisk art direction, visuel identitet, konceptudvikling og digital design.
Mange af årene har været med skarpt retailfokus og samarbejde med store brands.
Nyt logo eller helt ny grafisk identitet.
Instore materialer og emballager.
Kataloger, magasiner, brochurer, og annoncepakker.
Udvikling og optimering af hjemmesider, SoMe forsømmelser, nyhedsbreve og bannerkampagner.
Jeg kan bruges til relevante tiltag og vitale kommunikationsudfordringer, der er for ressourcekrævende at sætte i gang internt — og for vigtige for forretningen at sætte på hold eksternt. I kraft af mit netværk kan jeg med kort varsel sammensætte et tight kreativt team, der kan løse og udfolde store kampagne- og kommunikationsopgaver på en omkostningsbevidst måde.
Fødevarer
Detailhandlen
Møbler og livsstil
Arla Foods / Dansk Supermarked / Kop & Kande / XL-BYG / Salling / LEGO / Danish Crown / FRILAND / JYSK / Coop.dk / Idemøbler / Jensen’s Foods / Cateringforum / Thorfisk / Bog & idé / Plantorama / John West / Danish Quality Bakery / Nilfisk / K-Salat / LEO Animal Health / Maxit / Coca-Cola / Tænk / Spectronic