OM MIG

Med 26 års bureauerfaring i bagagen omfatter mine kompetencer mange forskellige kreative discipliner såsom klassisk art direction, visuel identitet, konceptudvikling og digital design.

Mange af årene har været med skarpt retailfokus og samarbejde med store brands.

SPIDSKOMPETANCER

KREATIVITET & TRYK

Nyt logo eller helt ny grafisk identitet.
Instore materialer og emballager.
Kataloger, magasiner, brochurer, og annoncepakker.

DIGITAL DESIGN

Udvikling og optimering af hjemmesider, SoMe forsømmelser, nyhedsbreve og bannerkampagner.

KONCEPTUDVIKLING

Jeg kan bruges til relevante tiltag og vitale kommunikationsudfordringer, der er for ressourcekrævende at sætte i gang internt — og for vigtige for forretningen at sætte på hold eksternt. I kraft af mit netværk kan jeg med kort varsel sammensætte et tight kreativt team, der kan løse og udfolde store kampagne- og kommunikationsopgaver på en omkostningsbevidst måde.

SÆRLIGE BRANCHER

Fødevarer
Detailhandlen
Møbler og livsstil

CV

2020 –

ToveBach
Freelance
Art Director

2007 – 2020

Recommended / Agency Spring / ZUPA
Art Director

2001 – 2007

BrandWise
Art Director

2000 – 2001

NP3
Art Director

1997 – 2000

Bureau Frydensberg AS
Trainee & Art Director

1995 – 1997

Jensens DTP Bureau

KUNDER JEG HAR ARBEJDET MED

Arla Foods / Dansk Supermarked / Kop & Kande / XL-BYG / Salling / LEGO / Danish Crown / FRILAND / JYSK / Coop.dk / Idemøbler / Jensen’s Foods / Cateringforum / Thorfisk / Bog & idé / Plantorama / John West / Danish Quality Bakery / Nilfisk / K-Salat / LEO Animal Health / Maxit / Coca-Cola / Tænk / Spectronic 

PRISER OG NOMINERINGER

2012

Creative Circle Award, sølv.
Kunde: Thorfisk

2000

Sial d’Or goldwinner in the DK catering category;
Kunde: Arla & Hatting samarbejde.

2000

Sial d’Or nomination for Cafe Aroma;
Kunde: Arla & Hatting samarbejde.